A ragione per a quale u trasportatore à cinta hà una larga gamma d'applicazioni in u mercatu, deriva da i so vantaghji di prestazione. Quessi vantaghji permettenu à u trasportatore di creà più valore, in modu da guadagnà a fiducia di a ghjente. U trasportatore à cinta hà e seguenti proprietà:


1. Funziunamentu affidabile di u trasportatore à nastro. In parechje unità di pruduzzione impurtanti, cum'è u trasportu di carbone in e centrale elettriche, u trasportu di materiali sciolti in l'acciaierie è e fabbriche di cimentu, o u caricamentu è u scaricamentu di navi in i porti, si utilizerà un trasportatore à nastro. Perchè in queste occasioni, una volta fermatu, si causeranu perdite enormi, è u trasportatore à nastro pò realizà un trasportu continuu, dunque hè largamente utilizatu.
2, cunsumu energeticu bassu di u trasportatore à cinta. Siccomu ùn ci hè guasi nisun muvimentu relativu trà u materiale è a cinta trasportatrice, micca solu a resistenza di corsa hè chjuca, ma ancu l'usura è a rottura di a carica sò chjuche, è a produttività hè alta. Tuttu què hè favurevule à a riduzione di i costi di pruduzzione.
3, adattabilità è flessibilità di a linea di trasmissione di u trasportatore à cinta. A lunghezza di a linea dipende da u bisognu. A corta hè di pochi metri, a lunghezza pò ghjunghje à più di 10 km. Pò esse stallata in una piccula galleria o sopra una zona induve u trafficu hè difficiule o periculosu.
4, trasportu flessibile cù nastro trasportatore. U nastro trasportatore pò riceve materiale da un puntu o più. Pò ancu esse scaricatu in parechji punti o parechje sezioni. Quandu si alimenta simultaneamente in parechji punti o longu à a lunghezza di u nastro trasportatore longu à qualsiasi puntu attraversu un equipagiu di alimentazione uniforme per trasportà per purtà u materiale, u nastro trasportatore diventa u troncu di trasportu principale.


Data di publicazione: 28 di marzu di u 2023