Materiali cumuni di a catena superiore di u trasportatore
U poliossimetilene (POM), cunnisciutu ancu cum'è acetal poliacetal è poliformaldeide, hè un termoplasticu d'ingegneria utilizatu in pezzi di precisione chì richiedenu alta rigidità, bassa frizione è eccellente stabilità dimensionale. Cum'è parechji altri polimeri sintetici, hè pruduttu da diverse imprese chimiche cù formule ligeramente diverse è vendutu variamente cù nomi cum'è Delrin, Kocetal, Ultraform, Celcon, Ramtal, Duracon, Kepital, Polypenco, Tenac è Hostaform. U POM hè carattarizatu da a so alta resistenza, durezza è rigidità à -40 °C. U POM hè intrinsecamente biancu opacu per via di a so alta cumpusizione cristallina, ma pò esse pruduttu in una varietà di culori. U POM hà una densità di 1,410-1,420 g/cm3.
U polipropilene (PP), cunnisciutu ancu cum'è polipropene, hè un polimeru termoplasticu utilizatu in una larga varietà d'applicazioni. Hè pruduttu per via di a polimerizazione à crescita in catena da u monomeru propilene. U polipropilene appartene à u gruppu di e poliolefine è hè parzialmente cristallinu è non polare. E so proprietà sò simili à u polietilene, ma hè ligeramente più duru è più resistente à u calore. Hè un materiale biancu, meccanicamente robustu è hà una alta resistenza chimica.
U nylon 6 (PA6) o policaprolattame hè un polimeru, in particulare a poliammide semicristallina. À u cuntrariu di a maiò parte di l'altri nylon, u nylon 6 ùn hè micca un polimeru di cundensazione, ma hè furmatu invece da a polimerizazione per apertura di l'anellu; questu ne face un casu particulare in u paragone trà i polimeri di cundensazione è quelli di addizione.
Data di publicazione: 24 d'aprile di u 2024